Optimizacija spletnih strani zahteva dobro analizo

Spletna konkurenca je iz dneva v dan večja, in če želite, da pride uporabnik spleta na vašo stran, sem morate potruditi enako, kot če bi želeli, si bralec v knjižnici izposodi prav vašo knjigo. Potrebnega je veliko dela, ki vključuje najrazličnejše tržne pristope, na primer oglaševanje in e-mail marketing, v prvi vrsti pa je seveda potrebna optimizacija spletnih strani.

optimizacija

 

Kako poteka optimizacija spletnih strani?

Ko se boste za optimizacijo spletnih strani dogovorili, vam bo mojster za optimizacijo najprej postregel s konkretnimi podatki, pridobljenimi z Googlove strani za analitiko (Google Analytics) in za potrebe seo (Google Webmasters Tools). Prav slednje orodje je namenjeno za pridobivanje podatkov, ki lahko pomagajo, da je optimizacija spletnih strani čim bolj učinkovita.
Iz pridobljenih informacij se le po vidi, kako in zaradi česa pridejo uporabniki na vašo stran, to pa se primerja z vašimi željami glede tega, zakaj naj bi uporabniki prišli po vašem mnenju. Sami dobro veste, katere so tiste ključne besede, zaradi katerih bi morali imeti obisk oziroma zaradi katerih si ga želite.
Glede na pridobljeno analizo se naredi načrt, ki predvidi ključne besede za optimizacijo ter objave za optimizacijo na različnih podpornih spletnih straneh – na primer na spletnih dnevnikih. Za te se spišejo članki, ki morajo biti unikatni ter imeti dovolj visoko gostoto ključnih besed, ti pa se nato običajno periodično objavljajo, na primer na vsakih nekaj dni ali enkrat tedensko – vselej na drugi podporni spletni strani.
Poleg analize, ki poskrbi, da je optimizacija spletnih strani najboljša glede zunanjih povezav, pa je vsekakor potrebna tudi analiza same spletne strani. Tudi razporejenost menijev, naslovi in podnaslovi člankov, vsebine člankov, naslovi fotografij in podobno vplivajo na optimizacijo. Če ne znate na sami strani pravilno uporabljati ključnih besed oziroma jih vsaj doslej niste, potem je nujno, da se naredijo popravki ali za samo spletno stran spišejo nove vsebine, ki bodo vzele v obzir tudi optimizacijo spletnih strani.

 

analiza

Analiza rezultatov optimizacije

Analitika pa je seveda pomembna tudi ves čas poteka optimizacije. Če je ta uspešna, se bo to pokazalo tudi pri parametrih, ki jih spremlja analiza. Seveda pa je potrebno vedeti, da optimizacija spletnih strani ni niti hiter niti kadar koli končan proces. Tudi v primeru, da se vam uspe povzpeti na prvo mesto zadetkov za želene ključne besede, konkurenca namreč ne miruje – in zato je najbolje, da se za optimizacijo skrbi ves čas oziroma se vanjo vloži ob vsakem nihaju v analitiki. Nenazadnje je cilj, da se obdržite na vrhu.

Več info na http://www.multimedija.si in na http://www.optimizacija-spletnih-strani.org